mandag den 15. oktober 2012

Waoo! det var svært

Vedr. Bestilling a Waoo!

I den i brevet oplyste pris, får man fgl.

40/40 mbit internet + en tv boks, og fgl. tv kanaler:


Mindste pris er således 250 kr, Inkl. TV boks, 40/40 og den ovenover oplyste TV kanaler.


Man kan vælge at opgradere sin TV pakke, dette koster 220 kr pr. mdr. og vil blive opkrævet af Østjyskenergi:

Ved ekstra TV bokse opkræves der 39 kr/mdr. pr. stk. også opkrævet af ØstjyskEnergi.

Alle disse oplysninger er modtaget fra ØstjyskEnergi, ved bestilling kan man enten udfylde brochure eller ringe på: 87801118 og snakke med Rikke.







2 kommentarer:

  1. Men behøver man virkelig at have en tv box i den pakke som der er valgt... jeg kender flere som har waoo uden at de har en tv box.. De har i stedet for en box som laver fiber til dvb-c så man derved undgår den meget langsomme waoo box samt at betale det halvårlige bebyr på 399. Desyden har det den fordel at der ikke er nogen extra udgift ved flere end 1 fjernsyn

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget Waoo gebyr på vores pakker, og jeg vil ikke anbefale nogen at købe andre end Waoo! bokse, hvis jeg kommer til at anbefale noget der så ikke virker. Men har læst på en anden Waoo! udbyder side at hvis man har et TV med en DVB-C Tuner, så behøver man slet ikke en tv-boks (Hæng mig ikke op på dette). Og ligledes må man antage at andre TV-Bokse end dem Waoo! tilbyder ligledes vil kunne det samme.

    Men igen, jeg kender ingen med Waoo!, og jeg er usikker på om Waoo! vil ud med den information, i det folk så ikke køber deres bokse.

    Men det er da noget jeg vil undersøge nærmere med Waoo! og søge information rundt på nettet.

    SvarSlet