fredag den 11. januar 2013

Så slap man da for den tv-boks.

hej alle sammen. ja jeg havde jo egentligt send et indlæg afsted til bloggen. men det skete det ikke så meget med. Men der er også sket nyt i sagen siden jeg sendte det indlæg afsted. 

Efter nu at have brokket mig nok til waoo omkring kvaliteten af denne tv-boks som vi skal se tv med har jeg nu lavet en aftale med østjysk eneagi omkring at jeg nu kan slippe for boksen og så få tv signalet leveret som dvb-c.( antenne). jeg ved fra østjysk energi at jeg ikke er den eneste som har brokket mig over boxen og dennes manglende stabilitet samt funktioner. Jeg er kommer ret sent ind i dette her byggeri. men er der ikke noget med at der et et "teknik udvalg".. efter at have forklaret østjysk energi hvad fejlen med boxen er samt at de jo andre steder godt kan finde ud af at levere som antenne er jeg nu blevet lovet dette.

De er endna gået så langt at hvis vi der er flere som er interesseret ja så vil de komme ud i hver lejlighed og trække antennekablet til første fjernsyn gratis. Der er mange fordele ved at få leveret tv via antenne. man skal altså ikke bruge boks, man kan sætte flere tv til uden at skulle investere i flere bokse samt man faktisk få en lidt bedre tv pakke for samme pris. hvis spørgsmål ja så kom forbi i nr 330. vh. thomas

Her er et link fra rikke til den pakke som de vil give mig.

http://www.waoo.dk/Forening/TV/TV-Pakker
Der er grundpakken som her er tale om. Men hvis interessen er det vil de tilbyde alle 3 forskellige pakker via antenne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar